W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wodomierze

XML

Treść

Informacje o uszkodzonych wodomierzach przyjmuje: 

- Pogotowie Wodociągowe -  tel. 994 przez 7 dni w tygodniu.

- Dział Eksploatacji sieci wodociągowej 
  tel. (25) 640-28-14 


- Dział Ekonomiki i Zbytu - Obsługa Klienta  pok. Nr 10, 
  tel. (25) 640-27-97, (25) 640-27-98  w  Pn. - Pt. w godz. 7:00 – 15:00. 


Zgłoszenia  przyjmowane są w formie pisemnej, telefonicznej lub osobistej. Przy wyborze formy pisemnej należy podać numer telefonu kontaktowego.

W celu  uzgodnienia terminu wymiany wodomierza po legalizacji lub uszkodzonego należy kontaktować się w sposób określony powyżej.    

Założenie wodomierza ogrodowego

Założenie wodomierza ogrodowego odbywa się na koszt odbiorcy.
W tym celu należy wystąpić z wnioskiem o wydanie warunków technicznych do Działu Techniczno-Inwestycyjnego. 

Fakt zamontowania wodomierza ogrodowego zgodnie z warunkami technicznymi należy zgłosić do Działu Eksploatacji Sieci Wodociągowej tel. (25) 640-28-14 lub Pogotowie Wodociągowe tel. 994, 
który dokona odbioru technicznego i zaplombowania wodomierza. 
Koszt zaplombowania wynosi 15,00 zł + 23% VAT.